onsdag 2 februari 2011

Över 100 besökare

Helt otroligt att jag har haft över 100 besökare redan. Detta ska ju självklart firas med ett paket. Det bästa paketet är ett paket fyllt med choklad, därför denna tårta. Min lilla kille sitter i mitt knä nu och vill trycka på tangenterna, vilket gör det svårare att skriva. Men jag gör mitt bästa, om det blir några stavfel vet ni varför.
I samband med att jag skapa min blogg i måndags beställde jag också en massa tårtverktyg. Fick paketet idag så kul så nu ska jag sätta mig och testa lite.






Tårtan består av:
Chokladbottnar
Mörk chokladmousse spacklad med chokladkräm. Dekorationer i hemmagjord sugarpaste.


Måste även visa en bild på lillkillen som också vill vara med och skriva

1 kommentar:

  1. Grattis till alla besökarna ! Så kul ! Saknar er alla,krama lillkillen från mig ! Redan dags att köpa honomen egen dator verkar det aom,de börjar tidigt nuförtiden ;)

    SvaraRadera