fredag 29 april 2011

Gift box tårta


Ännu en födelsedag ännu en tårta. Denna tårta har jag gjort till en nära vän till mig som fyllt år i veckan. När jag planerade tårta va detta det enda jag kunde komma på. Blev nöjd med slutresultatet trots att tårtan skulle få en helt annan design till att börja med.
Jag blir så glad att så många har hittat min sida. FIck en chock igår när jag loggade in på kvällen att över 800 hade tittat på min sida enbart igår. TACK alla ni som tittat, skriv gärna någon kommentar all sorts feedback är välkommen.

Tårtan bestod av: Ljusa bottnar, Marabaou mjölkchokladfluff,Ett lager med mörk choklad ganache ovanpå det en fluffig mörk choklad mousse. Spacklad med chokladkräm. Täckt och dekorerad med hemmagjord sugarpaste.

5 kommentarer:

  1. Hej Shawen! Hittade hit via Lindas blogg. Jag är i chock!! Herre gud vilka tårtor du gör männska :) Kul att se att du lever och jag hoppas allt är bra med dig. Stor kram från gamle måliskollegan Ullis

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tårta du gjort =)
    Den är supersöt!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Ja, hit hittade man tack vare Lindas blogg. Hon skröt om hur mycket du hinner fastän du har en bebis ...och jag håller med! Du är otroligt duktig!!

    SvaraRadera
  4. Ulrika- Jättekul att höra från dig, Tack tjejen kramar.
    Nellie- Tack =)
    Marie- Min lila kille brukar sitta och titta när jag bakar. Tack vare Linda så var det många som hitta min blogg.
    Erika- Tack!

    SvaraRadera