fredag 15 april 2011

Påsktårta


Denna tårta gjorde jag till min man som han fick ta med sig till jobbet. Liksom jag är min man lärare och har påsklov nästa vecka. Därför skulle dom ha lite påskfika på jobbet idag. Det var en otroligt rolig tårta att göra, känner mig säkrare gällande moddellering av figurer. Blev väldigt nöjd med slutresultatet.



Tårtan bestod av; Ljusa bottnar, glasskräm, hallon och blåbärsgrädde. Spacklad med grädde och täckt med hemmagjord sugarpaste. Dekorationer i hemmagjord sugarpaste.

5 kommentarer:

  1. Vilken söt tårta! Perfekt till påsk.

    SvaraRadera
  2. Vilken jättesöt tårta, mycket bättre än den jag lyckades få till :-) Trevlig blogg överhuvudtaget.

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen duktigt! Härligt bloggtema=)

    SvaraRadera
  4. jätte söt påskhare med sin lilla korg.. jätte fin tårta

    SvaraRadera