fredag 1 april 2011

Fashionista tårta

Min kollega ringde och frågade om jag kunde göra en tårta till hennes dotters födelsedag. När hon berättade om hennes dotters intressen var temat självklart, en fashionista tårta.
Den här tårtan hade jag verkligen sett framemot att göra! Den var verkligen superkul att göra. och resultatet blev bättre än jag trodde. Jag använde pulverfärg till ögonskuggan blev en jättebra effekt.




Tårtan bestod av: Ljusa bottnar, Mörkchoklad mousse med finhackade kakaobönor, Rollofluff. spacklad med chokladkräm. Täckt med hemmagjord sugarpaste, dekorationer i hemmagjord sugarpaste och modelleringschoklad.

7 kommentarer:

  1. J'adore som vi säger här i la France :) jättefin, extra plus till den franska Chanelväskan ;) Hoppas allt e bra med er alla ! Saknar er ! Bisous Sara

    SvaraRadera
  2. Tack, blev själv väldigt nöjd med den.

    SvaraRadera
  3. Verkligen imponerande tårta.. Kanonfin.. Älskar platttången. den har du fått till jätte bra- Ser verklig ut. Och nagellacksflaskan, och väskan.. Ja allt

    SvaraRadera
  4. Jätteläcker tårta! Väskan ser ju ut som att man kan ta den med sig och gå. Hade gärna haft en sån väska själv hihi :). Du har verkligen gjort den supersnygg!

    SvaraRadera